Kolarz

Użytkownik

Posty: 61

Skąd: Kraków

#2013-08-22 07:46:24 
Cześć wszystkim. Jestem mężczyzną, więc z naturalnych względów nie znam się za bardzo na kobiecych sprawach, do których z pewnością należy biżuteria, błyskotki, ozdoby. Chciałbym jednak kupić swojej dziewczynie szczególny prezent: pierścionek. Dziewczyny, poradźcie mi, jaki prezent chciałybyście dostać od swojego chłopaka, gdy będzie Wam się oświadczał. Z góry dziękuję za przemyślane rady i pozdrawiam, życzcie mi powodzenia!

zonaleona

Użytkownik

Posty: 26

Skąd: Gniezno

#2017-06-21 23:26:02 
Myślę, że powinieneś wybrać ten pierścionek, który Tobie się podoba. To jest tylko symbol – najważniejsze jest to, że kochasz ją.

Smerfetka

Użytkownik

Posty: 14

Skąd: Julianowice

#2017-06-22 01:54:16 
Na Twoim miejscu wybrałabym pierścionek Swarovskiego. Luksusowa biżuteria robi na kobietach ogromne wrażenie.

Kolarz

Użytkownik

Posty: 61

Skąd: Kraków

#2017-06-22 03:12:54 
Mogę kupić taki pierścionek przez Internet? Nie ukrywam, że nie mam czasu na chodzenie po sklepach osobiście.

Gretazgarbem

Użytkownik

Posty: 13

Skąd: Kraków

#2017-06-22 04:33:33 
Wejdź na stronę internetową: https://www.bizuteria-radziszewska.pl/category/pierscionki-z-krysztalami-swarovski - na pewno coś wpadnie Ci w oko. Jeśli chodzi o pierścionki sklep online oferuje pierścionki różnej wielkości, a więc i w różnych cenach. Od Twojej kreatywności i możliwości finansowych zależy bowiem, jakim konkretnym prezentem obdarzysz swoją wybrankę.

makówka

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Lublin

#2017-06-22 06:03:39 
Wolałbyś raczej coś skromnego, czy spektakularnego?

Kolarz

Użytkownik

Posty: 61

Skąd: Kraków

#2017-06-22 07:33:23